Sık Sorulan Sorular

Sizin hakkınızda merak ettiklerim var. Tüm cevaplar kişisel Web sitemdeki linklerde var.

Kitaplarınız hakkında bilgi edinmek istiyorum. Tüm kitaplarımı buraya topladım.

Veritabanı Mantığı / Programcılık Mantığı adlı kitabınızın örnek dosyasına erişemedim. Dosyaları şuradan indirebilirsin.

ABAP / SAP kariyeri hakkında bilgi almak istiyorum. ABAP / SAP kariyeri ile ilgili tüm tecrübelerimi Haliç Üniversitesi’ndeki kongrede anlattım, YouTube’dan izleyebilirsin. İngilizcesi iyi olanlar için bu konuda bir de makalem var: Career in ABAP . Freelancer olmayı düşünenleri şöyle alalım: Freelancer Olmak ya da Olmamak . SAP piyasası hakkındaki kuşbakışı bilgiler için tavsiyem: Ümit Erol’un yazıları.

ABAP hakkında teknik bilgi almak istiyorum. SAP Press’ten çıkan “Design Patterns in ABAP Objects” adlı kitabımı öneririm. ABAP ile ilgili doküman / notlarımın çoğunu Scribd‘de ücretsiz yayınladım. Ayrıca, Blog’umun software.sap bölümünde performanstan güvenliğe sayısız ABAP makalesi var.

Yurt dışında yaşamayı düşünüyorum. Bravo! Bence imkanı olan herkesin edinmesi gereken bir tecrübe. Almanya tecrübelerimi paylaştığım yazı: Almanya’da Çalışmak ve Yaşamak . Ancak; kalıcı olarak gitmeyi düşünüyorsan, Yurt Dışından Neden Döndüm yazımı da mutlaka oku.

Yeni bir Startup fikrim var. Startup’lar konusundaki fikirlerimi paylaştığım yazım: Things I Seek In A Startup .

Mac almayı düşünüyorum, emin değilim. Bence almalısın. Neden mi? Why I Like Mac’s Better over PC’s yazımda anlattım. Mac Prejudices yazımda, Mac hakkındaki önyargıları değerlendirdim. Aldıktan sonrası için ise Checklist After a New Mac Purchase yazıma bak. Kullandığım Mac programlarını merak edersen Pinterest‘te var. Mac hakkındaki diğer tüyolar için Blog’umun software.mac bölümüne bakabilirsin. Ayrıca sihirlielma.com üzerinde Mac konusunda yeni olanlar için pek çok faydalı yazı var.

Bas gitar almayı düşünüyorum. Bu konuda kılavuz niteliğinde yazdığım yazılar: Bass Guitar Purchase Guide (İngilizce), Bas Gitar Seçme Kriterleri (Türkçe). Kullandığım bas ekipmanı Pinterest‘te var. Ayrıca, Blog’umun music.bass bölümünde bas gitar hakkında pek çok makale var.

Yoga hakkında sorularım var. Yeni başlayacaklar için kaleme aldığım kılavuz yazım: Yoga Hakkında Sık Sorulan Sorular

Dövme yaptırmayı düşünüyorum. Dövme ile ilgili bildiğim her şeyi anlattığım yazım: Dövme Yaptırmak .

Go oynamayı nasıl öğrenebilirim? Cevabı burada: How To Start Playing Go .

Leave a Reply

